Cursors

LINKIĆI:
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


NAMA NAJ BLOGIĆI:

a gdje je ljubav?
Amy
Dea
angel
girl_pu_15
Ivor
loš primjer
Lucille & Dorche
mala crna007
mar!jana
nina
poznanik
roby
over protected @ngel
vedrana

....blogići na koje svakako morate otići....



NAMA DRAGE OSOBE:
MANDA:
-Ana
-Vedrana
-Ivana
-Tina B.
-Mariana
-Sandi Š.
-Goran
-Daniel

Image Hosted by ImageShack.us


AMELA:
-moja ljubav života (MIKI)
-Mimi
-Monika
-Alma
-Martina
-Slađana
-Kati

-Tina
-Eno
-Saki

Free Image Hosting at www.ImageShack.us















Image Hosted by ImageShack.us
Gledala sam u tvoje oci i trazila u njima srecu..
I rekla sebi da nikada vise tako jako
NIKOGA voljeti NECU..
Kada sam te jucer srela sa drugom bio si TI..
Sapnula bi ti da sam smjela
´Zar tako LJUBAVI..??´
Samo sam tiho prosla i gledala u negdje pravo..
A ti gledas u mene i tiho rece ´ZDRAVO´
Suteci bez i jedne rijeci prosla sam kraj vas..
I tiho u dusi sjecala se NaS


Image Hosted by ImageShack.us

Ovo je pjesma za jedno lice...
Jedne najljepse smedje oci,
za decka kojeg zaboraviti necu moci...

Ovo je pjesma za jedno srce...
Za jedno umrlo juce i sretnije sutra...
Tako mi je dosta svega,
al, jos uvijek pisem pjesme za njega...

Volim i Voljet cu te dugo,
i, ako nisi moj...
Volim i Voljet cu te Tugo,
uvijek ce mi biti najljepsi osmijeh tvoj...


Image Hosted by ImageShack.us

Oborim glavu, stisnem srce rukama jace,
oku nedam da zbog izgubljenog place...
Al da te Volim necu ti priznati,
ali jedan dio srca vjecno ceti pripadati...




Stani suzo,! Plakati necu,
za moju tugu nepostoji lijek,
ali upamti rijeci ove;
VOLJET CU TE ZAUVIJEK...!

Sretno ti bilo u ovom zivotu,
neka ruze cvijetaju na tvome putu...
Meni ce biti sreca samo pusti san,
tuga ce me slamati iz dana u dan...

Mozda cu i umrijeti, ali nemoj zamnom zaliti,
jer umrijet cu od ljubavi...
Tiho cu u grobu patiti i tad cu te Vojeti,
al me nikad niko nece razumijeti...

Image Hosted by ImageShack.us

Ako odes

Ako me nekad ostavis zauvijek,
jer srce ti drugu pozeli,
Mili nikad nemoj zaboraviti
sta smo zajedno, zeljeli i htjeli...

Kad od mene odes,
i nadjes ljubav vecu,
u suzama patit cu za tobom
al, cu ti pozeliti Srecu...!
I zamucena ljubavi tvojom
srce ce prestati da voli...

Neznaj kako ce mi tada biti,
jer, jer neznas kako usamljenost boli,
zivjet ces tad sa drugom
a ja, ja cu mrtva biti...

Duboko u onoj zemlji i
Mrtva Cu Suze Za Tobom Liti...

Nemoj krivo da me shvatis,
kada cujes ove rijeci moje,
kad kazem da ces morati
da zaboravis srce moje...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nemoj nikad pomisliti da volim drugoga,
nemoj okice moje misliti da mi je lako,
jer ja ostajem sa tugom...
Srce je moje slomljeno,
puno tuge i boli,
jer tesko je kad neko pati
i, iskreno zna da Voli...

Ne krivim ni tebe, ni sebe
za nasu ukletu srecu,
jer poslije tebe vjeruj NIKAD zivim,
Voljeti necu.



NE, NE GLEDAJ ME

Ne, ne gledaj u mene
Kad te ponovo budem srela,
ne vracaj stare uspomene,
jer voleti sam te htela.

Ne, ne gledaj me vise
tim pogledom rekao si sve,
tvoje ime u srcu mi pise,
jos te volim isto kao pre.

Ne, ne gledaj me sada
dok za ruku ti drzis nju,
za nas vise ne postoji nade,
jer njoj poklanjas ljubav svu.

Ne, ne gledaj me jer me to boli
i suvise seca na prosle dane,
tebe sada crna zena voli,
i tako dira u moje rane...

Ne, ne gledaj u mene
kad te sa njom budem srela,
ne vracaj stare uspomene,
jer voleti te nisam smela!!!










Image Hosted by ImageShack.us

uzivaj dok mozes....jer zivot je samo jedan....

09.01.2006., ponedjeljak

«Ko' jedno srce za hajduk ćemo biti»

Kao što smo već obznanile, vatrene smo naviječice HAJDUKA ! ! ! Iako su u našim obiteljima
većinom dinamovci, mi smo za naš voljeni hajduk . . . Iako hajduk nije na prvom mjestu ove sezone
mi vjerujemo i znamo da će se stanje popraviti . Naime, iako smo HAJDUKOVKE nemamo ništa
protiv dinamovaca, jer imamo dosta prijatelja koji navijaju za dinamo. Naravno ne volimo kada nam
se netko ruga i prepucava, jer smo mi za hajduk sada i uvijek ćemo biti, bez obzira na kojem se on
mjestu nalazio... Za nas hajduk je uvijek PRVAK ! ! ! ! ! ! ! ! ! !


Image Hosted by ImageShack.us


MOJA KRV JE CRVENE BOJE
ZA HAJDUK KUCA SRCE MOJE,
SVOJU LJUBAV NEĆU KRITI
ZA HAJDUK ĆU UVIJEK BITI ! ! !



Image Hosted by ImageShack.us



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



HAJDUK je ime to,
HAJDUK je ime sveto!
Za njega svatko zna
Za njega navijam ja!!!!

U životu samo volim ja
splitskog Hajduka,
nikad nećeš ostat sam.
Uz tebe je TORCIDA...
znaj da volim ga ja jer
on je prvak svita,
znaj da volin ga ja
-HAJDUKA iz SPLITA-




- 23:50 - reci sta mislis... (71) - sacuvaj za uspomenu.. =) - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
ovdje ćemo pisati naše najzanimljivije događaje iz svakodnevnog života, našim ljubavnim radostima, ali isto tako i o ljubanim patnjama, o našim najdražim osobama ,ali i o onima koje ne podnosimo... Isto tako ćemo pisati naše pjesme... i mnogo drugih stvari koje ćete vidjeti dok budete čitali...

OD 8. SIJEČNJA 2006 BILO VAS JE:

Free Web Counter

hit Counter



Image Hosted by ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us










IME :Manda
GODINE: 16 godina
ŠKOLA :EKONOMSKA (ekonomist)
LJUBAV : sretno slobodna


IME :Amela
GODINE : 16 godina
ŠKOLA :ŠKOLA ZA TURIZAM, UGOSTITELJSTVO I TRGOVINU (HTT)
LJUBAV :sretno u vezi, već četiri mjeseca

VOLIMO: HAJDUK, plavu boju, ples, muziku, zajebanciju, zabavu, super ekipu, skijanje ...
NEVOLIMO: leži, prijevare, ljubomoru, nepovjerenje, dvolične osobe ....
NAJ BOJA: plava (BLUE)
NAJ FILM: "BRZI I ŽESTOKI" i "PRLJAVI PLES"
SLUŠAMO :manje,više sve vrste glazbe, a naj su nam:50 cent,Shorty, Edo Majka, Seka A. , Baja ... a naj pjesma nam je : ČIK POGODI


Image Hosted by ImageShack.us